Care sunt modalitatile prin care poti anunta deranjamente electrice la PPC Energie.
Identificam modul de contact PPC serviciul deranjamente PPC energie si avarii in reteua nationala. Compania PPC a preluat de curand portofoliul de clienti Enel din Romania astfel devenind una dintre cele mai mari companii de energie care activeaza pe piata din Romania.
Contact Deranjamente PPC Energy
Deranjamentele electrice pot fi de mai multe tipuri si pot include lipsa totală sau parțială a energiei electrice, fluctuații ale tensiunii, scurtcircuite sau alte defecțiuni în rețeaua electrică.
Deranjamente PPC – telefon Call Center Tehnic 24h/7 – 0800.070.444 asistenta deranjamente PPC Energie.
- Tel. deranjamente Arad: 0257 929
- Caraș-Severin: 0255 929
- Hunedoara: 0254 929 si Timiș: 0256 929
- Deranjamente servicii PPC București: 021 9291
- PPC Giurgiu si Ilfov telefon deranjamente: 021 9291.
Operatorii serviciului de asistenta clienti din cadrul departamentului deranjamente electrice PPC sunt gata sa iti ofere asistenta in situatii precum:
- lipsa partiala sau totala a alimentarii cu energie electrica pentru clientii PPC Energy;
- fluctuatii de tensiune pentru zona in care locuitii;
- intreruperi sau avarii majore in reteaua PPC Energy;
- alte deranjamente ce impun asistenta specializata pentru remedierea cauzelor posibile.
Modalitati de contact PPC Energy servicii clienti
Pentru cei ce doresc sa apeleleze serviciul de relatii cu clientii de la PPC Energy avem o serie de recomandari ce au la baza modalitatea rapida de contact PPC Energie. Astfel daca ai nevoie de informatii supliementare legate de serviciile PPC iata cum poti intra in contact cu echipa din call center:
- Contacteaza PPC prin apel telefonic la serviciul de call center: telefon – 021 9977 de luni pana vineri de la ora: 8:00 la 20:00;
- Live chat – optiunea de contact regasita in rubrica dedicata asistentei clientilor PPC Energy;
- Poti vorbi cu cei de la relatii clienti prin apel la telefonul de contact PPC Energie direct din aplicatia myPPC.
Departamentul de relatii cu clientii PPC te poate ajuta in situatii precum:
- informatii si detalii despre facturi,mod de plata, restanta sau debransari;
- asistenta in cazul in care ne regasim in situatii tehnice ce impun asistenta serviciilor deranjamente PPC;
- transmitere index sau inregistrare index autocitit;
- informatii despre contul myPPC;
- info prosumatori PPC Energy.
Oferta PPC energie electrica
In momentul de faxa conform cu oferta PPC regasim pachetele urmatoare sau abonamentele PPC astfel:
- PPC Simplu – Acest pachet are un preț de 0,68 RON/kWh pentru energia activă, cu un contract pe 12 luni. Prețul variază în funcție de consumul lunar, iar clienții pot gestiona consumul și facturile prin aplicația myPPC.
- PPC Relaxat – Oferă un preț fix de 0,59 RON/kWh pentru energia activă, cu un abonament zilnic de 0,38 RON (fără TVA). Include două intervenții de urgență gratuite pe an și acces la suport tehnic 24/7.
Noua oferta PPC din 2025 va fi publicata in curand mai ales atunci cand interesul va creste pentru pretul real per kilowat ora.
Nu uitati retineti faptul ca pentru deranjamente PPC avem la dispozitie numarul de telefon 0800.070.444 valabil 24 de ore din 24. Situatiile deosebite sunt rezolvate de echipa tehnica.
Cu o bază de clienți formată din aproximativ 3 milioane de consumatori rezidențiali, companii și instituții, PPC Energie și PPC Energie Muntenia sunt cele mai importante companii de furnizare a energiei electrice din România.
În prezent, compania noastră a ajuns la o capacitate totală instalată de aproximativ 600 MW a centralelor eoliene și fotovoltaice în România, din care aproximativ 100 MW în fotovoltaice și 500 MW în eoliene, în timp ce proiectele în curs se ridică la 5 GW.
Factura PPC se poate plati online sau prin aplicatia myPPC. Pentru a achita factura prin intermediul serviciului myPPC, trebuie să deții un cont și să ai la îndemână cardul bancar. Dacă nu ai un cont myPPC, poți crea unul foarte simplu și rapid, fie direct de pe site, fie din aplicația myPPC.
Cum poti deveni prosumator la PPC?
In ghidul PPC Energy regasim pasii pe care trebuie sa-i urmezi pentru a devenii prosumator.
- Pasul 1: Montezi un sistem de panouri fotovoltaice cu putere instalată de cel mult 400 kW pe loc de consum.
- Pasul 2: Depui o solicitare de racordare la distribuitorul de energie.
- Pasul 3: În urma solicitării depuse, se stabilește o soluție de racordare în funcție de caracteristicile spațiului pe care se poate monta sistemul.
- Pasul 4: Semnezi un contract de racordare.
- Pasul 5: Montezi sistemul fotovoltaic și îl pui în funcțiune cu personal specializat.
- Pasul 6: Obții dosarul instalației de utilizare.
- Pasul 7: Primești certificatul de racordare din partea operatorului de distribuție.
- Pasul 8: Semnezi un contract de vânzare-cumpărare a energiei electrice produse și livrate între tine (prosumatorul/vânzătorul) și noi (furnizorul/cumpărătorul).