Contact DIGI servicii relatii cu clientii. Apeleaza serviciul de relatii clienti Digi pentru deranjamente, facturi sau informatii servicii DIGI.
DIGI este un operator de servicii de telecomunicații din România, înființat în anul 1994 care in prezent a devenit unul dintre principalele companii de telecomunicatii din Romania.
Serviciul de relatii cu clienti Digi este unul dintre cele mai apelate servicii de suport astfel incat modalitatile de contact Digi RCS-RDS sunt bine puse la punct in functie de interesul clientilor.
Contact Digi serviciul relatii clienti
Care este telefonul la care sunam atunci cand avem probleme legate de serviciile Digi RCS-RDS. Identificam modul de contact DIGI servicii clienti pentru suport asistat la internet sau serviciul de televiziune prin cablu.
Ai probleme cu serviciile DIGI? Suna acum Telefonul de contact Digi: 031.400.4414 (asistenta tehnica) sau 777 DIGI MOBIL.
In functie de problemele aparute in sistem, telefonul pentru deranjamente DIGI este afisat mai jos identificand si serviciul dvs dupa codul de client Digi.
Digi Contact persoane fizice
Contact departament de asistenta si deranjamente DIGI, DIGI TEL, DIGI TV CABLU – 031.400.4414
Contact servicii DIGI TV SATELIT – 031.400.4000 – probleme cu receptia programelor prin satelit.
Servicii relatii clienti pentru suport TEHNIC DIGI MOBIL, DIGI NET MOBIL – 031.400.7777 sau *777 (apelabil din Digi Mobil)
Asistență comercială persoane fizice
Contact DIGI servicii clienti NOI – 031.400.4600
Info DIGI contact CLIENȚI EXISTENȚI – 031.400.4401 (contracte, oferte, facturi)
Deranjamente DIGI persoane juridice
- Asistenta si suport clienti DIGI NET, DIGI TEL DIGI TV CABLU/ SATELIT, DIGI MOBIL – 031.400.6500 sau *500 (apelabil din Digi Mobil)
- 0314007060 Digi RCS-RDS
- DIGI MOBIL ITALIA – 031.407.40.77
- DIGI MOBIL SPANIA 031.400.64.22
Tipuri de deranjamente DIGI RCS-RDS
În anumite situații, se pot produce deranjamente în rețeaua DIGI, pe care le puteți identifica după cum urmează:
- Probleme sau lipsa semnal de cablu TV sau satelit. Televiziunea nu functioneaza sau anumite programe nu se pot receptiona;
- Lipsa conexiunii la internet sau întreruperi frecvente ale acesteia. Nu merge internetul DIGI Wi-Fi.
- Semnalul slab pentru conexiunea TV Digital mai ales pentru canalele in format HD sau 4K;
- Situații care nu sunt conforme cu abonamentul actual la DIGI RCS-RDS.
- Deranjamente semnalate la DIGI Mobil, cum ar fi lipsa semnalului sau activarea roamingului.
Digi contact prin posta electronica: eMAIL
Avem la dispozitie doua adrese de email unde puteti sa trimiteti un email legat de solicitarile dvs cu privire la serviciile DIGI Romania.
Iata adresele de contact DIGI prin serviciul de email via formular de contact DIGI RCS-RDS:
- clienti@rcs-rds.ro – Veti primi raspunsuri la orice intrebare legata de probleme, sesizari sau cereri de informatii daca sunteti un client DIGI Romania, acest mail este disponibil pentru absolut toate abonamentele.
- sales@rcs-rds.ro – Pentru vanzari si servicii business acesta este mail-ul pe care trebuie sa il notati in agenda.
Probleme cu internetul de la DIGI RCS-RDS
Atunci cand apar probleme legate de internetul DIGI este esential sa efectuati anumite verificari inainte de a suna la serviciul pentru deranjamente servicii internet DIGI RCS-RDS.
Deranjamente DIGI servicii de internet:
- Verifica daca ai conexiune la internet – pictograma de conexiune sa nu aiba X:
- Testeaza viteza la internet – daca corespunde cu abonamentul tau;
- Verifica conexiunile, mufe, cabluri sau router;
- Testeaza conexiunea fara a trece prin router firul de interent.
Inbunatatirea conexiunii la internet se poate face prin:
- conexiune la internet prin fibra optica;
- cabluri si conexiuni la internet fixe si corecte;
- echipamente ce suporta 1 GB/s – calculator, laptop sau tableta;
- echipamente de routare ce suporta viteza de 1 Gb/s
- parametri optimi includ viteze de download de 920 Mbps respectiv upload 730 – 800 Mbps.
Viteze de Acces în Rețeaua 4G Digi Mobil.
- 100 Mbps Download și 10 Mbps Upload. Aceasta este viteza maximă estimată în rețeaua 4G, care operează pe banda de frecvență de 2600 MHz (banda 38 – TDD). Cu această viteză, puteți experimenta descărcări rapide și streaming fără întreruperi.
- 75 Mbps Download și 21 Mbps Upload. În rețeaua 4G, pe banda de 2100 MHz (banda 1 – FDD), această viteză maximă estimată vă oferă o bună performanță pentru activități online, cum ar fi navigarea web sau vizionarea de conținut video.
Contact Relatii clienti DIGI Romania
Serviciul de relatii clienti DIGI rezolva solicitarile venite din partea clientilor companiei urmand sa inregistreze sesizarea daca este cazul in vederea remedieri prin o interventie a echipei tehnice Digi. De regula in functie de ora la care sunati la asistenta DIGI, se raspunde repede iar identificarea clientului se va face dupa codul de client DIGI.
Cand este necesar sa suni la Digi?
- Informatii despre serviciile DIGI, abonamente sau oferte;
- Probleme de ordin tehnic – deranjamente Digi Rcs-RDS internet, cablu sau satelit;
- Facturi si perioade contractuale;
- Activarea sau dezactivare roaming;
- Abonamente si facturi DIGI Mobil;
- Activarea sau accesul in reteua 5G DIGI;
- Alte solicitari ce tin de contractul dvs.
Reclamatiile la serviciile tehnice sunt inregistrate de regula cu un numar de identificare, astfel in baza acestui numar se va solutiona problema sau deranjamentul de retea stabilit de dvs cu un operator DIGI.
Recomandam sa urmariti modul de instalare si activare Magazin Google Play
In urma ofertelor DIGI poti beneficia de reduceri la abonamentele DIGI indiferent de serviciul ales. Pentru clientii noi sunt oferte imbatabile iar la prelungirea unui abonament poti beneficia de super reduceri ce pot atinge chiar si 50% la toate serviciile contractate.
Pentru echipamente si sisteme de receptie satelit sau cartele pentru semnalul demodulat, intrati in contact cu echipa de suport Digi Romania.
Contact DIGI instalare SmartCart Ci+
Atunci cand ai probleme cu inserarea cartelei de decodare semnal demodulat, apelam deseori la serviciul de relatii clienti DIGI contact asistenta TV.
Smart Cardul DIGI funtioneaza numai pentru cei ce utilizeaza televizoare Smart si au un semnal Digital conform cu abonamentul platit. Instalarea corecta a cardului SmartCam DIGI se face conform cu imaginea de mai jos:
Smart CAM-ul este adesea introdus într-un modul CI+ (Common Interface Plus) al televizoarelor sau al receptorilor digitale. Modulul CI+ este apoi conectat la un card inteligent (smart card) care conține cheile necesare pentru descifrarea semnalelor criptate.
Prin accesul la rubrica contact DIGI poti intra in legatura cu echipa de suport si asistenta tehnica DIGI televiziune si servicii satelit pentru a identifica probleme legate de functionarea cardului CI+.
Vezi cum semnalezi deranjamente DIGI tv si internet.