Contact eMAG centrul de suport clienti. Care sunt modalitatile prin care intri in contact cu un agent eMAG pentru suport si asistenta comenzi online.
Call center eMag contact agent asistenta comenzi
Cum sa vorbesti cu un operator eMag pentru informatii despre comenzi sau alte probleme ce necesita interactiunea cu serviciul de relatii cu clienti eMag
Conform cu ultimele date de contact eMag suport 24/7 clienti avem la indemana modalitatile urmatoare:
- Intra in contact cu eMAG pe chat direct din contul tau – Intra pe chat si selecteaza rubrica sau sectiunea pentru care ai nevoie de suport specializat de la operatorii eMag.
- Poți vizita unul dintre showroom-urile sau punctele de livrare eMAG, care sunt disponibile în întreaga țară.
- Daca ti s-a stricat un produs vandut de eMAG te rugam completeaza si trimite-ne formularul de reparatie produs.
- Contact call center eMag – indisponibil – modalitatea de contact este prin asistenta virtuala eMag CHAT respectiv operator al serviciului de relatii cu clientii.
Un agent eMAG poate prelua solicitarea ta efectuata prin rubrica contact eMAG, sectiunea chat live si te poate asista pentru comenzile efectuate prin site-ul eMag.ro
In anumite cazuri agentii eMAG al serviciuli de suport clienti poti suna clientii pentru situatii care impune interactiunea cu operatorii eMag.
Contacteaza eMag pe chat
Cum sa intri in contact cu eMAG pe chat live aplicand o intrebare prin formularul de chat ulterior vei fi preluat de un operator.
Asistenta si suportul online asigurat 24/7 este acum asistata automat de chat boot eMag insa se poate interactiona cu operatorii din serviciul de call center daca nu se poate rezolva situatia dvs.
Sectiuni in modul de contact eMag prin chat:
- Status comenzile mele – informatii despre comenzile efectuate pe eMag;
- Retur produse – optiunea de retur pentru produsele cumparate de la eMag;
- Optiuni de plata;
- Service si garantii pentru produsele cumparate de la eMag;
- Plasare comanda fie pe site-ul oficial sau din aplicatia eMag;
- eMag Genius – abonament Genius sau probleme legate de serviciul Genius;
- Asigurari RCS si Travel.
Contact eMAG prin call center
In momentul de fata daca cauti numarul de contact prin telefon eMag trebuie sa stii ca, optiunea principala este asistenta doar prin CHAT urmand sa fiti sunat de un operator eMag daca problema semnalata pe chat nu gaseste rezolvare. In unele situatii este posibil sa asteptati mai mult pentru a fi preluat de un operator eMag.
Serviciul de call center a fost mutat catre asistenta prin Chat – astfel operatorii eMag sunt concentrati pe Chat pentru a rezolva problemele dvs cu eMag. Modul cel mai activ de contact eMag este acum doar pe Chat.
Serviciul de call center eMAG este disponibil online prin sectiunea chat live. Prin interactiunea cu serviciul de call center eMAG poti obtine informatii cu privire la comenzi, retur sau rambursare.
Asistenta si suport Retur eMag
Serviciul eMAG Retur gratuit in 30 de zile nu afectează dreptul legal de retragere in 14 zile pentru comerț la distanță, ci vine în completarea lui, în beneficiul clienților eMAG.
Produsele cumparate de la partenerii eMAG Marketplace nu se pot returna in showroom-urile eMAG și nici in oficiile postale, ci doar urmand pasii de mai jos:
- Completează formularul de retur eMag, asigurându-te că produsul respectă condițiile de retur de mai sus.
- În formular, alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher eMAG cu valoarea produsului returnat.
- După aprobarea cererii, partenerul eMAG Marketplace va trimite curierul să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.
- Produsele vandute de eMag se pot returna si in showroom.
- Prin formularul de contact eMAG se poate obtine asistenta cu privire la returul produselor eMAG.
Date de Contact Showroom eMag Bucuresti
- Contact eMAG la adresa din Showroom Crangasi – Sos. Virtutii, Nr. 148, 060787
- Showroom Baneasa: Mall Băneasa. Șos. Bucureşti-Ploieşti 44C, parter, 013696
Atentie! Produsele de mari dimensiuni, care necesită condiții speciale de manevrare și depozitare – electrocasnice mari, incorporabile, piese de mobilier, saltele, decorațiuni, covoare, boilere, sisteme sanitare, produse pentru iluminat, produse din categoria Auto (anvelope, jante, electrică auto, întreținere și cosmetică auto), materiale de construcții etc.
Plasarea comenzilor din aplicatia eMag
Mai usor si mai rapid este sa plasezi o comanda la eMag direct din aplicatia eMag dupa cum se exemplifica mai jos:
- Găsește produsele dorite din aplicatie;
- Apasă butonul “Adaugă în coș”;
- Mergi la coșul de cumparaturi. Aici poți:
– să revezi lista produselor;
– să actualizezi cantitatea;
– să renunți la unul sau mai multe produse; - Apasă butonul “Continuă” și selectează metoda de livrare;
- Apasă butonul “Plată și facturare” și alege metoda de plată, respectiv adresa de facturare;
- Apasă butonul “Trimite comanda” și vei primi un e-mail de confirmare;
- Urmărește unde se află coletul tău din contul de client, din secțiunea “Comenzile mele”.
Reclamatii eMag comenzi, livrare etc
In anumite situatii se pot depune reclamatii la eMag pentru anumite servicii sau produse dupa cum se poate indentifica din lista noastra de reclamatii frecvente:
- reclamatii pentru optiunea eMag Genius;
- Procesare si livrare comenzi efectuate pe site-ul emag.ro
- Plati servicii, RCA sau alte probeleme legate de platile efectuate;
- Reclamatii cu privire la magazinele din Market Place.
- Alte solicitari din partea dvs catre serviciul de relatii clienti eMag.
Pentru a intra in contact cu echipa de asistenta si suport identificati problema prin intermediul sectiunii chat astfel incat sa intrati mai repede in contact cu un operator eMag. Modalitatea de contact eMag se regaseste mai sus in ghidul nostru util pentru clientii care aleg sa cumpere de pe site-ul emag.ro
In ghidul de contact eMAG pentru comenzi si livrari sunt specificate datele actuale de contact conform cu specificatiile oficiale de pe wesbite.
eMag se ocupa cu vanzarea online de echipamente si componente IT, electronice, electrocasnice, produse auto, articole sportive, muzica, filme, produse pentru casa, articole de ingrijire personala, petshop, articole copii.
In prezent eMag proceseaza mii de comenzi astfel volumul de procesare comenzi este in continua crestere mai ales datorita sistemului de MarketPlace eMag.
Asistenta eMag Genius
eMAG Genius este un serviciu premium oferit de eMAG care include livrare rapidă, returnări extinse și suport prioritar pentru membrii săi. Dacă ai nevoie de asistență pentru produsele achiziționate prin eMAG Genius sau ai întrebări legate de serviciul Genius, iată cum poți obține suport:
- Deschide aplicația eMAG: Accesează aplicația eMAG pe telefonul tău;
- Mergi la secțiunea „Cont”: Găsește și apasă pe „Contul meu” sau „Cont” din meniul principal.
- Selectează „Comenzile mele”: Alege comanda pentru care ai nevoie de asistență.
- Contactează suportul: Poți trimite o solicitare de asistență prin aplicație, iar echipa eMAG va răspunde în termenul specificat.
Intrebarile legate de eMag Genius fac referire la costurile suplimentare percepute pentru anumite produse ce au simbolul Genius activat. Prin serviciul de suport si contact eMag asistenta prin call center sau chat poti obtine ajutor legat de optiunea Genius sau pentru costul acestui serviciu.