Ghidul nostru prezentat in cadrul acestui articol face referire la modul de contact Orange pentru serviciile de relatii clienti din Romania. Unde suni si unde trebuie sa vorbesti atunci cand doresti sa intri in legatura cu un operator de la relatii clienti Orange.
Efectuam in cele ce urmeaza o analiza asupra modului prin care poti intra in contact cu Orange Romania serviciul de abonamente clienti Orange.
Contact Orange Relatii clienti
Identificam numarul de telefon relatii clienti Orange si numerele la care poti suna atunci cand sunt probleme legate de abonamente sau serviciile Orange Romania.
- 300 – Serviciul relatii Clienţi acest numar de telefon este valabil pentru toti cei ce au contractat serviciile de internet, TV si Telefonie Fixă preluate de Orange România.
- Doar pentru abonati Orange din retea poti suna la 0374 300 300
Apeleaza 401 – Serviciul de asistenta Clienţi Orange contact si suport tehnic.
- Acces direct la operator pentru abonaţi non stop indiferent de ora la care vrei sa suni.
- Atentie acest apel se TAXEAZA! Tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.
Pentru persoanele fizice am identificat in analiza noastra urmatoarele numere de contact Orange pentru toti abonatii existenti ce au incheiat un contract cu Orange.
- Accesul la un operator este disponibil de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 (apel gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange) şi la numărul 0374 300 300 (apel cu tarif normal). Pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile. Începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0.05 euro credit/minut.
- Poti intra in legatura si prin intermediul asistentei virtuale Chat Djingo care ulterior te poate pune in legatura cu un operator Orange.
Asistenta Orange Romania
Cei de la Orange au un sistem de suport destul de bine pus la punct astfel daca vrei sa intri in contact cu cei de la rel. clienti avem la dispozitie cateva numere de telefon , formular de contact sau asistenta virtuala prin Chat LIVE.
Cand intri in contact cu cei de la Orange Romania?
- Atunci cand se solicita informatii cu privire la abonamentele actuale, abonamente noi sau prelungire de abonament in reteua Orange;
- Probleme sau activare serviciul de roaming Orange mai ales atunci cand sunteti deja intr-o alta tara;
- Facturi si informatii despre anumite facturi ce reflecta abonamentul Orange de telefonie mobila, cablu sau televiziune prin satelit.
- Deranjamente Orange in functionarea serviciilor de interent, televiziune prin cablu si satelit sau alte solicitari catre departamentul de asistenta tehnica si suport Orange.
- Cartele Prepay Orange – incarcare cartela sau coduri de deblocare cartela cu numar Orange.
Desigur daca ai probeleme sau doresti sa obtii informatii despre serviciile Orange Romania poti intra in contact cu echipa de asitenta dintr-un magazin Orange apropiat de locatia ta. Consultantii Orange pot oferi informatii utile despre abonamentul tau, ofertele Orange sau te pot ajuta cu intelegerea facturilor aferente serviciilor contractate.
Asistenta si suport pe email Orange contact service
Cum spuneam in cadrul articolului nostru, Orange are un serviciu de suport clienti destul de bine optimizat si mulat pe nevoile actuale ale clientilor sai.
In cazul in care ai un serviciu sau abonament Orange si te afli intr-o situatie tehnica dificila avem la dispozitie o adresa de email pentru suport tehnic. Este bine sa transmiti toate detaliile tehnice astfel incat echipa de la relatii clienti serviciul tehnic sa identifice mai rapid problema.
Deranjamente servicii Orange
Serviciile Orange pot avea si ele anumite probleme care daca le identifici sau daca apar este bine sa le anunti la serviciul de ralatii clienti Orange prin metodele amintite mai sus.
Deranjamente servicii televiziune prin Cablu Orange
Situațiile aparute in acest caz pot fi:
- Lipsa semnal pe plan local;
- Îmi apare mesajul „Problema tehnica: decodorul nu poate recepționa semnale” sau „Semnal slab sau fără semnal”
- Îmi apare mesajul „Eroare: Te rugăm să introduci cardul (1)” sau „Eroare: Cardul introdus nu este un card de vizionare ”
- Semnal demodulat cripatat.
- Semnal slab pentru receptie HD sau 4K – Verificarea conexiunilor se poate face prin intermediul serviciului de asistenta si suport Orange de unde se va inregistra o sesizare ulterior, un tehnician va verifica parametri de calitate ai conexiuni TV.
Deranjamente internet fix
Pot fi semnalate intreruperi sau probleme de acces la internetul prin fibra optica Orange. Toate situatiile de nefunctionalitate se pot semnala numai la serviciul de rel clienti Orange.
Pentru a atinge vitezele de 500 sau 1000 Mbps pe LAN ai nevoie de un calculator cu o placă de rețea cu conexiune Gigabit, o unitate de stocare HDD cu cel puțin 7200 de rotații pe minut sau un drive SSD (recomandat).
Orange contact prin aplicatia MyOrange
MyOrange este aplicatia unde toate serviciile Orange se regasesc integrate dar si accesul la contul tau de client. Prin intermediul aplicatiei MyOrange ai acces la serviciul de relatii clienti in cazul in care este necesar sa adresezi anumite intrebari operatorilor din centrul de suport.
Poti utiliza gratuit aplicatia Orange pentru dispozitivul tau astfel:
- descarca aplicatia pentru Android – Google Play
- My Orange pentru sistemul IOS – App Store
- Poti descarca aplicatia pentru despozitivele Huawei din: App Gallery
Poți verifica ce tip de abonament ai fie din contul tău My Orange – secțiunea Sumar – Abonamentul meu, fie din aplicația My Orange secțiunea Altele – Abonamente și opțiuni.
Subliniem faptul ca, in roaming, Serviciul Clienți poate fi apelat la numărul +40 374 300 300, taxat ca apel internaţional către România.
Sesizari si reclamatii Orange Romania
Daca este cazul sa depui o sesizare sau reclamatie cu privire la serviciile si abonamentele Orange avem la dispozitie mai multe metode in functie de tipul sesizarii astfel:
Verbal
- Contact Orange prin apel la numarul de telefon 300 – Serviciul Clienți, gratuit din rețeaua Orange sau la 0374 300 300 (tarif normal). Detalii despre accesul la un operator, în funcție de tipul de client.
- În orice magazin Orange aflat mai aproape de locuinta ta;
- prin intermediul formularului de contact de pe orange.ro;
- Prin chatbot Djingo – asistenta virtuala Orange
Pentru reclamatii si sesizari la Orange poti trimite sesizarea inscris astfel:
- Orange contact prin e-mail la adresa: reclamatii@orange.ro sau dacă ești client persoană juridică – companie mare, la adresa corporate@orange.ro
- Printr-o scrisoare trimisă prin poștă, către Orange România S.A., Bd. Lascăr Catargiu nr. 51-53, Europe House, Sector 1, București.
Serviciile de telefonie mobila de la Orange sunt in continuare cele mai apreciate intrucat respect aintocmai standartul de calitate in privinta conexiunilor in reteua 4G respectiv 5G.
Rețeaua Orange România a fost declarată cea mai bună rețea conform certificărilor emise de Systemics-PAB și LCC International, pentru calitatea serviciilor de internet și voce mobilă.
Activare Roaming Orange
Cel mai simplu mod prin care poti activa serviciul de roaming de la Orange este prin apel gratuit *100# apoi selectezi ramura Roaming și internațional > Roaming > Activează/dezactivează roaming
Dezactivarea serviciului de face la fel sau prin intermediul serviciului de relatii clienti.
Speram ca, am venit cu informatii utile in acest ghid online despre cum poti intra in contact cu serviciul de ralatii clienti Orange contact si suport abonamente. Speram sa nu fiti in situatia in care veti suna pentru deranjamente Orange intrucat reteua functioneaza de regula fara incidente.